luni, 6 mai 2013

Iesire de Paste

Dupa sarbatori, dupa multa mancare si stat la masa ce merge cel mai bine sa iti revii la o forma cat mai buna ? O iesire cu motoarele impreuna cu prietenii !

Asta am si facut azi  a doua zi de Paste impreuna cu colegii mai de club, Corvin Riders. Am ales un traseu cat mai ferit de masini si zona cu orase si am plecat prin muntii Poiana Rusca.

Traseul ales : Deva, Vetel, Muncelul mic, Poienita Tomi, Feregi.
Poienita Rachitelii, Vadu dobrii, Bunila, Ruda, Ghelari, Teliuc, Hunedoara, Deva.

Cateva ore de drum sof-enduro, o masa rece in natura si la sfarsit o cafea la pensiunea Panorama din Ghelari, reteta pentru o zi deosebit de reusita si mai ales menita sa ne reincarce bateriile .

Sa ne auzim cu bine !

miercuri, 3 aprilie 2013

Prima ,,iarba verde'' si carnati prajiti cu motorul in 2013

Si uite asa am spart gheata la prima iesire cu motorul la ,,iarba verde'' si carnati prajiti. Iarba normal ca numai verde nu prea era din cauza frigului de pana acum , dar carnatii in schimb s-au dovedit a fi deliciosi mai ales ca i-am prajit cu noul meu gratarel special cumparat pentru motor. Este micut si incape in top case fara sa incurce nimic pe acolo, dar suficient cat sa ma ajute sa imi potolesc foamea cu o prajeala cand am nevoie fara sa mai caut tepe prin copaci, mai les ca la niste carne de gratar mai greu te descurci cu tepusa.
Asa ca zis si facut am iesit cu inca 4 prieteni motociclisti mai ales ca ziua a fost numai buna, in jur de 18 grade, soarele nu prea a iesit, un pic de ploaie spre sfarsitul iesirii de azi care a fost pe valea ce urca de la Geoagiu spre Almasul Mare / Zlatna. Undeva dupa comuna Balsa, intr-o zona plina de salbaticie.
Sa vina vara !

duminică, 23 decembrie 2012

Bal Caritabil Apulum Bikers 2012

Asa cum spune si titlul ieri seara am participat la invitatia prientenilor nostri din Apulum Bikers la balul caritabil organizat de catre acestia pentru ajutorarea unor familii nevoiase in luna decembrie, luna cadourilor.  O initiativa frumoasa pe care am simtit nevoia sa o sustinem si noi cum si cu ce putem. Astfel unii din membri Corvin Riders au strans hainute, jucarii si alimente pe care le-au donat in scop caritabil. Au fost si membrii care doar au facut donatii financiare la licitatia caritabila organizata tot cu acest prilej, iar banii stransi au avut acelasi scop: ajutorarea familiilor nevoiase de catre Apulum Bikers.

Dupa aceste activitati caritabile , colegii nostri albanezi ne-au rasfatat cu un chef pe cinste. Mancare si bautura din partea casei, muzica si dans, dar mai ales o admosfera de adevarata prietenie pe care sincer sa fiu nu am mai simtit-o atit de intens la absolut nici un chef sau intrunire moto la care am participat pana acum.

Pentru asta le multumesc inca odata tuturor colegilor din Apulum Bikers unde ne-am simtit ca intre frati si in mod special lui Ovidiu Muresan care s-a ocupat personal si in mod special de noi. Toata actiunea a fost,  cred eu un real succes si asta arata inca odata ca acolo unde se pune suflet se realizeaza lucruri deosebite. Stima si respect Apulum Bikers !

Mai departe las pozele va vorbeasca.

Pe drum in microbuz:

Am intrat in sala:

Pe masa cea mai frumoasa surpriza:  sticlele personalizate cu emblema clubului nostru. Superb !

Langa prietenii nostri:  Respect !

Donatiile  noastre:

Fotografii :)))

Masa servita din partea casei:

Obiecte la licitatie:

Prietenul nostru Ovidiu castigator:  Felicitari !

Premiul: o casca moto.

Scuze pentru calitatea pozelor, dar cum am inceput cu bauturica inca de pe drum in microbuz cu vinul colegului nostru Oty, am pus aparatul pe  ,,auto'' si ce a iesit asta e . Bafta si sa ne auzim cu bine !